15 Październik 2018 12:14:06


Nawigacja
· STRONA GŁÓWNA
· coś o mnie
· Linki
· Kontakt
· Galeria zdjęć
· Szukaj

SZKOLNE
· Regulamin Pracowni
· Algorytmika
· Budowa komputera
· Edytory tekstu
· Arkusze kalkulacyjne
· Pokazy multimedialne
· Grafika
· Programowanie
· Bazy danych
· Sieci komputerowe
· ZALICZENIE
· matura z informatyki
· it-szkoła
· Wycieczki
· Multimedia w praktyce
· TESTY on-line
· do poczytania
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
WARTE UWAGI


















Facebook
2018-10-07 Olimpiada Wiedzy o Mediach
konkursy
Szanowni Państwo!

Olimpiada Wiedzy o Mediach to ogólnopolska inicjatywa uczelni z całego kraju, szansa dla uczniów klas maturalnych, którzy chcą zdobyć jeden z 
48 indeksów na kierunku dziennikarskim oraz cenne nagrody rzeczowe ufundowane przez sponsorów (m.in. smartbooki, aparaty fotograficzne, 
zegarki). We wszystkich czterech edycjach nasze przedsięwzięcie spotkało się z bardzo dużym zainteresowaniem ze strony nauczycieli i uczniów. 
Miło nam poinformować Państwa, że w tym roku szkolnym przystępujemy do organizacji V edycji Olimpiady Wiedzy o Mediach.
Patronat nad Olimpiadą objęły Minister Edukacji Narodowej Anna Zalewska oraz Minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego Jarosław Gowin.
Zachęcamy uczniów do napisania eseju, nagrania filmu, fotoreportażu lub fotokastu na jeden z podanych niżej tematów, a następnie do sprawdzenia 
swoich umiejętności i wiedzy podczas testu na etapie okręgowym (14 grudnia 2018 r.) i na etapie centralnym (15-16 marca 2019 r.).
Na zgłoszenia (deklaracja udziału) drogą elektroniczną czekamy do 12 października 2018 r. pod adresem http://owm.id.uw.edu.pl/rejestracja/ a 
na prace (przesłane na adres okręgu lubelskiego) czekamy do 9 listopada 2018 r.

Tematy na I etap Olimpiady:
1. Autotematyzm mediów – odmiany i przyczyny
2. Dziennikarz – zawód czy powołanie?
3. Różne oblicza medialnej rozrywki
4. Media i ich użytkownicy za dwadzieścia lat
5. Problemy kobiet w różnych krajach świata, widziane oczami polskich 
reporterek i reporterów (na wybranych przykładach)

Prace proszę przesyłać wraz z załącznikami pocztą tradycyjną na adres:
Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej KUL
ul. Droga Męczenników Majdanka 70
20-325 Lublin
z dopiskiem: Olimpiada Wiedzy o Mediach.

Sponsor Olimpiady zadeklarował nagrody specjalne dla trzech szkół, z których najwięcej uczestników zakwalifikowanych zostanie do II etapu. 
Zwracamy się zatem z uprzejmą prośbą o przekazanie uczniom informacji dotyczących Olimpiady. Więcej szczegółów znaleźć można na stronie 
głównej http://owm.edu.pl, oraz na stronie komitetu wojewódzkiego http://kwm.kul.pl/olimpiada-wiedzy-o-mediach,17171.html i fanpage’u 
Olimpiady województwa lubelskiego https://www.facebook.com/konkurswiedzyomediachlubelski/.
Dodatkowo zachęcamy do odwiedzin portalu Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej KUL http://idiks.org

Z poważaniem
Aneta Duda, zastępca przewodniczącego Komitetu OWM
2018-09-27 Wykłady IT Szkoła
It-SzkolaWSZECHNICA INFORMATYCZNA (PAŹDZIERNIK)

Zapraszam na ciąg dalszy wykładów. Chętni proszę o informację.
Proponujemy dwa wykłady w ramach Akademii programowania i baz danych IT Szkoły:
Najbliższe wykłady:
17.10.2018, godz. 10.00 mgr inż. Andrzej Ptasznik Czary mary, hokus pokus – czyli podstawy programowania
17.10.2018, godz. 12.00 mgr inż. Andrzej Ptasznik Jak opisać świat – czyli podstawy programowania obiektowego

Każdy z wykładów składa się z dwóch części po 45 min. W trakcie przewidziano przerwę ok. 15 min oraz czas na dyskusję.
2018-09-08 liga robotyki
konkursy

Poszukujemy chętnych do pracy w szkolnym zespole konkursowym Lubelskie: Liga Robotyki

Proszę zgłaszać się osobiście albo za pośrednictwem kanałów elektronicznych.

więcej szczegółów na stronie: http://ligarobotyki.pl/


O konkursie

Lubelskie: Liga Robotyki to pierwszy w Polsce tego typu konkurs, skierowany do uczniów szkół ponadgimnazjalnych oraz ich nauczycieli z województwa lubelskiego. Uczniowie tworzący Drużyny zaprojektują, a następnie zbudują i zaprogramują roboty przystosowane do tegorocznej tematyki turnieju. Nauczyciele pełniący rolę Mentorów mają za zadanie wskazać odpowiedni tor myślenia i zapewnić młodzieży warunki do pracy.

Na wzór ogólnoświatowych zawodów stworzonych przez organizację FIRST  przez 9 tygodni uczniowie będą zgłębiać fascynujące zaplecze wiedzy technicznej i szlifować umiejętności, które nie są dla nich dostępne na tym etapie nauki szkolnej. Wraz z budową i programowaniem robota drużyny są zobowiązane do stworzenia dokumentacji, która systematyzuje wszelkie notatki, projekty czy przemyślenia, które nabędą w czasie sezonu budowy.

Uczestnicy konkursu zyskają szereg umiejętności i doświadczą emocji związanych ze zdrowym konkurowaniem, zarówno na arenie, jak i poza nią. Młodzi ludzie rozwiną swoje kompetencje społeczne i zawodowe, będą uczyć się poprzez zabawę i nawiązywać przyjaźnie, które mogą stać się wspaniałymi i wartościowymi znajomościami na całe życie.

Tegoroczna gra, nosząca tytuł “Kosmiczna Przygoda”, obraca się wokół zagadnień związanych z przestrzenią kosmiczną i zjawiskami pozaziemskimi. Nurt science fiction pozwoli wszystkim uczestnikom puścić wodze fantazji i przeżyć niezwykłą przygodę w zupełnie zwykłym świecie.

2018-06-13 Wycieczka klasy informatycznej
INFO
2018-05-29 Konkurs Razem tworzymy IT Szkołę
Rej głosuje!

Zachęcamy do oddania głosu na prace graficzne naszych uczniów.
Najlepiej codziennie, wtedy zwiększymy szansę na uzyskanie lepszego wyniku.
Aby oddać głos, kliknij na wybrane zdjęcia(linki).
Nie musisz się logować, ani rejestrować!


https://it-szkola.edu.pl/upload/konkursy/kong/img/309265a9a8.jpg, https://it-szkola.edu.pl/upload/konkursy/kong/img/310085ad80.jpg, https://it-szkola.edu.pl/upload/konkursy/kong/img/308955a834.jpg, https://it-szkola.edu.pl/upload/konkursy/kong/img/308665a6d8.jpg, https://it-szkola.edu.pl/upload/konkursy/kong/img/308035a3e4.jpg, https://it-szkola.edu.pl/upload/konkursy/kong/img/309015a87c.jpg.



Wygenerowano w sekund: 0.35 1,471,945 Unikalnych wizyt