20 Styczeń 2019 19:49:47


Nawigacja
· STRONA GŁÓWNA
· coś o mnie
· Linki
· Kontakt
· Galeria zdjęć
· Szukaj

SZKOLNE
· Regulamin Pracowni
· Algorytmika
· Budowa komputera
· Edytory tekstu
· Arkusze kalkulacyjne
· Pokazy multimedialne
· Grafika
· Programowanie
· Bazy danych
· Sieci komputerowe
· ZALICZENIE
· matura z informatyki
· it-szkoła
· Wycieczki
· Multimedia w praktyce
· TESTY on-line
· do poczytania
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
2018-10-28 Rej wygrywa Finał!
konkursy
http://www.rey.edu.pl/images/IMG_20181028_215020.jpgWygrana uczniów „Reja” w finale "Lubelskie: Liga Robotyki!"


2018-10-07 Olimpiada Wiedzy o Mediach
konkursy
Szanowni Państwo!

Olimpiada Wiedzy o Mediach to ogólnopolska inicjatywa uczelni z całego kraju, szansa dla uczniów klas maturalnych, którzy chcą zdobyć jeden z 
48 indeksów na kierunku dziennikarskim oraz cenne nagrody rzeczowe ufundowane przez sponsorów (m.in. smartbooki, aparaty fotograficzne, 
zegarki). We wszystkich czterech edycjach nasze przedsięwzięcie spotkało się z bardzo dużym zainteresowaniem ze strony nauczycieli i uczniów. 
Miło nam poinformować Państwa, że w tym roku szkolnym przystępujemy do organizacji V edycji Olimpiady Wiedzy o Mediach.
Patronat nad Olimpiadą objęły Minister Edukacji Narodowej Anna Zalewska oraz Minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego Jarosław Gowin.
Zachęcamy uczniów do napisania eseju, nagrania filmu, fotoreportażu lub fotokastu na jeden z podanych niżej tematów, a następnie do sprawdzenia 
swoich umiejętności i wiedzy podczas testu na etapie okręgowym (14 grudnia 2018 r.) i na etapie centralnym (15-16 marca 2019 r.).
Na zgłoszenia (deklaracja udziału) drogą elektroniczną czekamy do 12 października 2018 r. pod adresem http://owm.id.uw.edu.pl/rejestracja/ a 
na prace (przesłane na adres okręgu lubelskiego) czekamy do 9 listopada 2018 r.

Tematy na I etap Olimpiady:
1. Autotematyzm mediów – odmiany i przyczyny
2. Dziennikarz – zawód czy powołanie?
3. Różne oblicza medialnej rozrywki
4. Media i ich użytkownicy za dwadzieścia lat
5. Problemy kobiet w różnych krajach świata, widziane oczami polskich 
reporterek i reporterów (na wybranych przykładach)

Prace proszę przesyłać wraz z załącznikami pocztą tradycyjną na adres:
Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej KUL
ul. Droga Męczenników Majdanka 70
20-325 Lublin
z dopiskiem: Olimpiada Wiedzy o Mediach.

Sponsor Olimpiady zadeklarował nagrody specjalne dla trzech szkół, z których najwięcej uczestników zakwalifikowanych zostanie do II etapu. 
Zwracamy się zatem z uprzejmą prośbą o przekazanie uczniom informacji dotyczących Olimpiady. Więcej szczegółów znaleźć można na stronie 
głównej http://owm.edu.pl, oraz na stronie komitetu wojewódzkiego http://kwm.kul.pl/olimpiada-wiedzy-o-mediach,17171.html i fanpage’u 
Olimpiady województwa lubelskiego https://www.facebook.com/konkurswiedzyomediachlubelski/.
Dodatkowo zachęcamy do odwiedzin portalu Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej KUL http://idiks.org

Z poważaniem
Aneta Duda, zastępca przewodniczącego Komitetu OWM
2018-09-27 Wykłady IT Szkoła
It-SzkolaWSZECHNICA INFORMATYCZNA (PAŹDZIERNIK)

Zapraszam na ciąg dalszy wykładów. Chętni proszę o informację.
Proponujemy dwa wykłady w ramach Akademii programowania i baz danych IT Szkoły:
Najbliższe wykłady:
17.10.2018, godz. 10.00 mgr inż. Andrzej Ptasznik Czary mary, hokus pokus – czyli podstawy programowania
17.10.2018, godz. 12.00 mgr inż. Andrzej Ptasznik Jak opisać świat – czyli podstawy programowania obiektowego

Każdy z wykładów składa się z dwóch części po 45 min. W trakcie przewidziano przerwę ok. 15 min oraz czas na dyskusję.
2018-09-08 liga robotyki
konkursy

Poszukujemy chętnych do pracy w szkolnym zespole konkursowym Lubelskie: Liga Robotyki

Proszę zgłaszać się osobiście albo za pośrednictwem kanałów elektronicznych.

więcej szczegółów na stronie: http://ligarobotyki.pl/


O konkursie

Lubelskie: Liga Robotyki to pierwszy w Polsce tego typu konkurs, skierowany do uczniów szkół ponadgimnazjalnych oraz ich nauczycieli z województwa lubelskiego. Uczniowie tworzący Drużyny zaprojektują, a następnie zbudują i zaprogramują roboty przystosowane do tegorocznej tematyki turnieju. Nauczyciele pełniący rolę Mentorów mają za zadanie wskazać odpowiedni tor myślenia i zapewnić młodzieży warunki do pracy.

Na wzór ogólnoświatowych zawodów stworzonych przez organizację FIRST  przez 9 tygodni uczniowie będą zgłębiać fascynujące zaplecze wiedzy technicznej i szlifować umiejętności, które nie są dla nich dostępne na tym etapie nauki szkolnej. Wraz z budową i programowaniem robota drużyny są zobowiązane do stworzenia dokumentacji, która systematyzuje wszelkie notatki, projekty czy przemyślenia, które nabędą w czasie sezonu budowy.

Uczestnicy konkursu zyskają szereg umiejętności i doświadczą emocji związanych ze zdrowym konkurowaniem, zarówno na arenie, jak i poza nią. Młodzi ludzie rozwiną swoje kompetencje społeczne i zawodowe, będą uczyć się poprzez zabawę i nawiązywać przyjaźnie, które mogą stać się wspaniałymi i wartościowymi znajomościami na całe życie.

Tegoroczna gra, nosząca tytuł “Kosmiczna Przygoda”, obraca się wokół zagadnień związanych z przestrzenią kosmiczną i zjawiskami pozaziemskimi. Nurt science fiction pozwoli wszystkim uczestnikom puścić wodze fantazji i przeżyć niezwykłą przygodę w zupełnie zwykłym świecie.

2018-06-13 Wycieczka klasy informatycznej
INFO
WARTE UWAGI




















Facebook
Wygenerowano w sekund: 0.33 1,993,252 Unikalnych wizyt